Sevtugm
Valla benim ayağımı komple kaplamisti en kremler denedim olmadı enson naptim biliyor musun hergun sıcak suyla az az duş başlığıyla yıkadım ama kaynar olacak çok tutma 2 3 dakika tutsan hergun yeter
Düşün canım yanıyordu ama uzun uzun tutmadım şuan tertemiz