H1994 gece kırk kere uyanıyorum canım kalçam uyuşmuş oluyo oturuyorum biraz ovalıyorum yada yürüyorum biraz geçince tekrar yatmaya devam böyle böyle gece 5 -6 kere kalkarım bu yüzden bide yüksek yastıkta yatıyorum nefes darlığı gibi bişi oluyo bazen bende boynumda tutulmuş oluyo alıştım artık böyle gidicek heralde belli😂