Melikem-91 Ben 33+5 deyim. Sizinde kaşıntınız var mı tüm vücudumda kaşıntı var. Neden oluyor bilmiyorum. Ama çok rahatsızlık veriyor. Karıncalanmayla kaşıntı başlıyor ne yapabilirim aceba.
semranaksu283 Melikem-91 kaşınma sakın kaşırsan çatlayacaktır ben 30+4 üm Göbek kaşıntısına delireceğim ama ovalıyorum sadece elbisemin üstünden Çatlak olmasın diye hiç kasımadım ikizlere hamileyim çatlagımda hiç yok
Melikem-91 semranaksu283 ama bu çatlak kaşıntısı değil göbek bölgesinde yaşamıyorum kaşıntıyı vücudumda yaşıyorum sırtımda bacaklarımda kollarımda falan ve akşam saati başlıyor.