Merhabalar 21 Eylülde biontech birinci doz aşımı yaptım, şuan 38 haftalık gebeyim haftaya doğum için randevu aldım ve şuan ikinci doz aşımı yapıp yapmamakta kararsızım. Gebeliğin son haftasında aşı olanlar var mı, varsa herhangi bir yan etkiyle karşılaşıldı mı? Lütfen bilgi verirseniz sevinirim