1oguzannesi vallahi bacım yaklaşık 4 ay limon yedim hemde düşük tehlikem kanama alanlarım kanamalarım olduğu zaman üstelik kan sulandırıcı kullanıyodum kullanıyorum yani hiç de bi şey olmadı Allah’ın izniyle şimdide içiyorum sıkıp sıkıp erken doğum riskim var serkajlıyım çok şükür bi sıkıntı olmadı bende korkardım ama hiç takma milletin dediğini sen afiyet olsun 😋 tansiyonu düşürür ona dikkat et sadece