Alperenin_Annesi Merhaba hanımlar. 37 de doğum yapaniniz var mı ? Birde açılma olunca bunu hissetmemiz mümkün mü ? Açılmayı muayene de öğrenen çok kişi gördüm de burda
Tugce-ylds Alperenin_Annesi canım tam 37 de kontrole gittim sancım çıktı nst de ama muayene etmedi daha 38 i bekliyorum muayene için 😊
balbocegim27 Alperenin_Annesi açılmayı hissetmek mümkün olmuyor ben normal kontrole diye gittim düzensiz sancılar ve bebekte taşikardi vardı hareketleri de azdı yatış verecekti bide acilmana bakıyım dedi 2 cm açılmam varmış
Gonul_enes Busra_gunyuzlu ikisindede suyum geldi sancim olmadi.zaten kizimda 34 .haftamda nisanim geldi adaland di galiba adi o hapla 15 gun durdurdu doktorim 36+5 de dogdu, kizim oglumda ayni sekil oldu