Kbrakrdg Kızlar ben doğum için Sabahlıklı pijama takımı aldım normal yada sezeryan belli değil şuan normal doğum olursa gecelik mi almam gerekiyor
Asyaveannesi36 Kbrakrdg ben hem pijama hem gecelik takımı üstüne de sabahlık aldım sezeryanda sabahlık daha kullanışlı
Kbrakrdg Asyaveannesi36 arkadaşım da yakın zamanda sezeryan oldu o da aynısını söylemişti teşekkür ederim düşüncen için