Evet kızlar o gün geldi çattı , tam 40+0 haftalığım doktorum yarın sabah 7’de hastahanede olmamı istedi , fitille doğumu başlatacakmış. Süreç nasıl ilerliyor hiç bir fikrim yok 3. Gebeliğim bayaaaa heyecan var 🤦♀️Sizlerin dualarını bekliyorum. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🤲🏻🌸