Susam 36 haftalık hamileyim kızlar göbegim acayip kaşınıyo krem sürdüm ama hala geçmiyo durduramıyorum önerisi olan napsam geçer bu deli olucam 😳😰
Yarenehamileyim Susam canim benim de öyleydi hatta bacaklarım kollarım da kaşınıyordu doktor tahlil yaptı şükür bir şey çıkmadı sonra bi hap ile krem verdi iyiyim şu an
Susam Yarenehamileyim canım ne tahlili istedi doktorun kadın dogumcun mu istedi yoksa dahiliye doktoru falan mı
MehtapKB Yoğun nemlendirme özelliği olan kremler sürsen,çatlak önleyiciler gibi,cildinin neme ve esnekliğe ihtiyacı olabilir
Gozdealpu Derimi yüzmek istiyorum. Yağ krem her şey sürdüm. Çatlaklar mahvetti vücudumu. Kaşımaktan yara yapıyorum artık