Ddileeekk Beklemenin şu yönü güzel; beta hcg değeriniz epeyce yükseliyor ve gerçek gebelik olduğu anlaşılıyor. Kimyasal gebelikse siz daha anlamadan adet olur gibi geçip gidiyor. Benim ilki kimyasaldı. Çok acele davranmıştım. Adetime 2 gün kala kan vermiştim. 75 di. 2 gün sonra düşmeye başladı ve kanamayla olay bitti. Çok üzüldüm. Bir sonrakinde bekledim ve hayal kırıklığım olmadı 😘