DilanAkbay 26/3 hafalıgım sır arısından kıranplardan doktor kontrolüne gitim bebek terz olduğu için. Kasıklarıma agrı yapıyormuş ve eyer düzelmese bebek sezeryan olacakmışım ama düzelme şansında varmış bebeğim 800gıramış sizinkiler nasıl benle aynı durumu yaşayan varmı düseldimi bebeğiniz böyle bi durum yaşadınızmı sezeryan olmak istemiyorum ama hayırlısı neyse o olur
Epelinkiran Bunu söylemek için çok erken. Ben 30 haftalığım bebeğin makat duruşlu ama doğuma kadar ohoo kaç kere daha pozisyon değiştirir dedi bana doktorum. 38. Haftadan sonra hangi pozisyonda olduğu önemli dedi
DilanAkbay Epelinkiran inşalah doktorumda öyle dedi inşalla düzelir cnm cok Ağrı yapıyor bebek bana. Bu posuzuyundayken