Burcu98 benimde Perşembe günü sezeryanim var Allah izin verirse. İlk olacak ama bu aralar forumda sezeryandan dünyanın sonuymus gibi bahseden bir sürü post gördüm . Sonuçta keyfi bir ameliyat değil ki biz okuyup vazgeçelim , saçma sapan şeyler yazanlarla dolu. Ben ameliyathanede çalışıyorum anestezi teknikeriyim kadının biri çıkmış yok plasentayi 3 kişi çıkardı yok anestezi doktoru panik oldu diye bir sürü şey zirvalamis . Hiç ama hiç rastlamadım. Bir sürü sezeryana girdim hepsi de çiçek gibiydi , ha evet tansiyonu düşen , anksiyete bozukluğu yaşayan insanlarda var ama elimizin altında onca ilaç var hemen müdahale ediyoruz inanın. Asla ama asla korkmayın ameliyat anından. Sonrası hakkında fikrim yok deneyimim de yok ama illaki ağrısı sizisi olacak anne oluyoruz normal doğumda onca sancı çekilirken sezeryanda kolayca anne olmayı beklemek saçmalık bence. Çok rahat geçirenler var ne kadar şanslılar dua edelim bizde onlardan olalım . Kusura bakmayın uzun oldu böyle ama lütfen kendinize inanın , güvenin. İnşallah sağlıkla kavuşun bebişinize