cdalar neden kötü bi tercih olsun canım herkes normal doğal Doğum ister ama sağlık sorunları el vermez bazen hayırlısıyla kavuşmak varsa ucunda sezeryanda güzel ben ikinci sezeryanımı olacağım gün sayıyorum kötü düşünme yorumlara baktım rahatsızlığın varmış bu tercih bile olamamış senin için zorunlu bi durum benimde zorunlu oldu ama şimdi 3 yaşındaki kızıma bakınca değil 7 kat kesilmek 17 katta kesseler değermiş diyorum şükrediyorum yatıp kalkıp sağlıkla kucağına alırsın inşallah