Ela2021 dpktora giderim gitmem değil onda bir sıkıntı yok sadece daha kontrol olalı bir hafta oldu tekrardan ultrasona girmek istemiyorum acaba yaşayanlar var mı sadece bende mi bir sıkıntı var diye merak ettim sadece bende olmadığını da okuyunca en azından birazda olsa içim rahatladı