Ogretmenim7 Kızlar sabahtan beri başımda ağrı ,dönme ,bulantı ve ağırlık var .Tansiyonumda 13 e 8 normal mi acaba.Hiç bu kadar yükselmemişti.37.haftaya gireceğim
Merveelisa Ogretmenim7 12 den sonrası yüksek diyorlar küçük tansiyon normal ama limonu sıkıp için biraz düşsün tansiyon
Selin12- Ogretmenim7 14 üstüne çıkarsa sıkıntı takip edin limon filan için eğer düşmezse doktora gidin