Damla-Ata Isikkerime 15 ekimde doğum yaptım spinal anestezi ile 2 saate bir emzirmeye çalıştım sütüm yok diye emzirmemezlik yapmadım çünkü emzirdikçe süt kanalları açılıyormuş , şu andada daha iyiyiz 🙏🏻
Esraali Isikkerime kahverengi su geldi normalde hemen dolardı gögüslerşm gec doldu ama ben tabi verdim hep eme eme getirdi kızm
Fatmanur123nrt Isikkerime ağızlık geldi bende annem de sütümün gelesi için pekmezi su ile şerbet yaptım sadece 1 gün 3 defa içtik aynı gün sabah ve akşam rezene içtim anında geldi hatta taşıyor bile
Burcu4135 Benim 3 gün sonra geldi sezeryan oldum. Ama ilk gün sarı su dedikleri geldi sagdım onu sırıngayla icirdi hemsireler.
2inciannelik Isikkerime canım sezaryen oldum sütüm maşalalh çok iyi geliyordu valla herkes gelmez ay şöyle ay böyle derdi ama öyle şeylere kulak asma bol su iç komposto yapmıştım o da etkiliydi hamd olsun bebeğim de sadece emzirmeme rağmen kilosu hep iyiydi