Merhaba arkadaşlar bu uygulamada yeniyim
Daha önce 2 çatlatma 2 aşılama denedim 2 aşılamanın sonunda ohss oldum ve sağlıksız bi gebelik oluştu kürtaj oldum ve kemoterapi iğnesi vuruldum
Velhasıl kelam 6 ay korunduk iğneden dolayı
Korunmayı bıraktığım ay adet 3 gün geçilmemden dolayı test yaptığım da değerim 71 çıktı
Sizce çok mu düşük ?