mavibahar Nilduru 10 damla kullandım. Doktorum eğer etkisi olmazsa 20 damla verebilirsin dedi. Ben kaşıkla verdim ama doktorum istersen sütüne de karıştırabilirsin fark etmez dedi.
Nilduru Rukiyoloji ben bugün kullanmaya başladım doktoruma ulaşamayınca prospektüse göre verdim sabah 20 damla çay kaşığına damlatıp vermiştim akşamda 20 damla sütüne karıştırıp içirdim ama içime kurt düştü acaba karıştırmasamıydım diye ya bebeğim 1 buçuk aylık bu arada
Melike Nilduru Bana eczacım günde 3 kez 3 damla verebilirsin demişti. O şekilde kullanıyorum 20 fazla sanki
Rukiyoloji Nilduru kuzum benim aşşşırı gazla bebeğime eczacım şu şekilde önerdi. Günde 3 kez. Sabah 7, akşam 7. Ben o kadar az vermeme rağmen bile bebeğime çok rahat etki edip rahatlatıyordu. 20 damla baya fazla. Bence azaltmalısın
Nilduru Melike ya 0-1 yas gunde 1 ya da 2 kez 20 damla yaziyor prospektüste ona guvenip verdim bende 😞
Melike Nilduru Bende bilemedim valla aldığımda sormayı unutmuşum aradım dedim 20 damla mı vericem diye 3 damla demişti 🤷🏻♀️ bakalım diğer kullananlar nasıl kullanmış Bende şurada durayım 🌸