Esila-05 Kızlar 53 gün önce sezeryan ameliyatı oldum.Lazer dikiş atıldı bana.Dikiş yerim uzun zamandır kırmızı acı yok ama sebebi nedir bilen var mı?
UmutsuzPolyanna Esila-05 terliyorsa o bölge ondan olabilir benimde 4,5 yıl oldu göbeğim o bölgeye sarktığı için benim bile hala kırmızı gibi
gamzosgamzos Esila-05 belki zamanla gecer canım herkesin vucudu bir olmuyor ben bepanthol anti scar jel kullanmıstim kısa surede gecmisti
Esila-05 Merveonay Bactroban %2 pomad diye bir krem kullandım bitti.40 gün kullandım tekrar almalı mıyım
UmutsuzPolyanna Esila-05 senin daha yeni canım daha steril bakmaya çalış düzelir inşallah bez filan koy nemini alsın oranın