Kızlar iki gün önce hafif lekelenmem oldu doktorumu aradım hemen progestan kullanmaya başla gelmene gerek yok dedi yanlız istirahat et hiçbirsey yapma dinlen dedi Cumartesi günü çağırdı kontrole sizce bundan sonra sürekli yatmamımı ister yoksa normal hayatıma dönermiym daha önce basına gelen oldumu