melidi Merhaba bende Bülent hocada takipliyim 11 Kasım için doğumu planladık bugün odalara bakıp emzirme için sorularım vardı doğum katına çıktımm ama hemşireyle hiç bi şekilde anlaşamadık . Su an hastane arıorum desem yeridir. Emzirme desteği verio musunuz eds sistemi uygulanıo mu diyorum . Emzirme desteği veriyoruz ama biz mamaya karşıyız çocuğa mama vermiyoruz dedi. Sütğm gelmez çocuk memeyi almazsa aç mı kalacak dedim. Merak etme sütün gelir mamaya karşıyız çocuk doktoru çok uç noktada mamaya izin verio dedi . İlk gebeliğim sütüm olur mu olmaz mı bilmiyorum . Tabiki öncelik anne sütü ama olmazsa bebeğim aç mı kalacak anlamadım