MerveAkkk 37+3 suyum azalmaya başlamış, doktor 5 gün sonraya randevu verdi. Başına gelen var mı? Böyle bir durumda ne yapılıyor
Mehtap23 Banada tam tersi suyun normalde bu haftalardan sonra azalmaya başlaması lazım demişti benim azalma olmamıştı. Eğer doktor onormal bi durum görmüyorsa korkmayın. Son haftalara doğru azalıyormuş.