Seher-4 amin inşallah sizin de beraber. Lütfen korkma ve sadece vücudunu dinlendir. Ben çok çok zor geçirdim çok hastaydım inan ama bebeğim binlerce kez şükür ilk kontrolde o kadar hareketli ve keyifliydi ki oh dedim görünce. Ağrın olursa parol iç çok yorgun olabilirsin halsizlik baya sıkıntı oluyo. Üzülme kimseyi de dinleme. Yavrunla beraber iyileşirsiniz.