26 hafta ikizlere gebeyim tüp bebek. Kullandığımız ilaçların ve gebeliğin etkili olduğunu düşünüyorum her gün kahvaltıdan sonra oluyoe elimi yüzümü ayaklarımı soğuk suyla yıkayıp uzanıyorum yüz üstü. Ayaklarımın altına da yastık atıyorum düzenli nefes alıp verince 15 dk içinde düzeliyorum, geçmiş olsun