Oelmez Haftadayım birkaç gündür vajina da baskı hissediyorum ağrı değil ama anlık acı veriyor gibi. Gün içinde birkaç kez oluyor. İlk gebeliğim o yüzden bilemiyorum. Rahim kısalması olmuştu ama progestan desteğiyle normal seviyeye ulaştı çok şükür. Enfeksiyonum da var ondan kaynaklı olabilir mi? Yalancı sancı mı onu da bilmiyorum anlayamadım. Yalayan varsa yardımcı olabilir misiniz?