nslhnyldz 34+1 deyiz hanımlar ama hasta gibiyim haksizlik ve mide bulantısı oluyor ara ara sizlerinde öyle olan varmı? Normal mi?
Didemmmmm nslhnyldz öncelikle geçmiş olsun canım bende dün sabah kalktığım da mide bulantım ve halsizlik var dı. Yatıp dinlendim daha iyiyim. ama son aylarda halsizlik yorgunluk artıyor diye okumuştum burada
Burcu-112 nslhnyldz aynı durumdayım hamile değil de sanki hastayım heryerim ağrıyo keyfim hiç yok başından beri iyi bi dönemini yaşamadım hamileliğin 😢 sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🤲
Mrvksm nslhnyldz 33+5 im az önce birden darlandım. Ağladım her yerim ağrıyor diye 😅 duş falan derken biraz kendimi topladım.
nslhnyldz Burcu-112 @Zehrakutay2018 az kaldı sıkalım dişimizi o zaman hanımlar inşallah sağ salim alırız bebişleri.
Zehrakutay2018 Bugün sabah kalktığımda bende öyleydim her yerim.agriuor midem bi tuhaf yattim uyudum 1 saat kadar yinede hala aynıyım 35+3 günlüguz
nslhnyldz Mrvksm hahah aynı ben 🤣 dün bende darlandım oturdum ağladım eşimde teselli etcem diye uğraştı garibim
Gulsumakyol Bende 34. 4 haftalık hamileyim hiç keyfim yok hasta gibiyim ayağa kalkacak halim yok bittim tükendim artık 2 Kasım sezeryan olacam geçmiyor gunler