mucizegebelik6
İç çamaşırımda gorunce şok oldum,doktorum hastanenin aciline yolladi ordaki ebeler bakti kalp atisi var,kese etrafinda kanama yok hersey normal gorunuyor dedi.İğne vurdular,progestani gunde 3 e cikarmami soylemis doktorum(doktorumu aradilar)Yarin muayeneye gitmemi istemiş.Ped takip gittim hastaneye resmen pıhtı gibi bişi geldi ama bebek iyiydi sonra da kesildi 1 kere oldu yani yoruldun mu diye sordular,yurumustum 1 saate yakin o mu etkiledi bilmiyorum.Yarin gidicem ama hep kendimi dinliyorum,kanamam yok ama,sanki karnim mi yumusadi falan diye evham yapiyorum😥Sizin kesildi mi kanamaniz?