Mrsdettr 37+4 haftalık gebeyim bugün hareketlerini hiç hissetmedim diyebilirim sadece iki kez o da çok az nedeni nedir ilk gebeliğim bilenler varsa yardımcı olurmusunuz
bebegimvebennn Mrsdettr bende 37+5 im bugun hic hissetmedim diyebilirim şimdi biraz uzandım yeni yeni hissediyorum sizde yorulduysanız belki ondandır veya büyüdükleri için artık onlarda rahat edemiyor sanırım içerde😍
Edanur-gul Mrsdettr ben de 37+2 haftaligim benimde 2 3 gündür hareketleri azaldı tekmelemeye önceki gibi arada sadece yer değiştirilen hissediyorum doktor bir süre daha takip et dedi ama inşallah kötü birsey yoktur
Sita3434 Mrsdettr canım yok yeri daraldı yok büyüdü kimseyi dinleme 37+1de aynısını yaşadım doktora gittim ve suyumun bittigini öğrenip ertesi gün acilen doguma girdim en iyisi doktora git icin rahat eder ama önemsenmeyecek bir şey değil bu haftalar
Merveeeeekurt Mrsdettr canım doktorum bana da hareketlerin azalmasını istemiyoruz eğer azalırsa hemenn gel nst çekelim demişti. İhmal etme sen git bi baksınlar.
Fdilekk Yeri daraldıgı ıcın olabilir , doğum yaklasıncada hareketler azalır dıyolar ama yinede doktora görunun ıstersenız ıcınız rahat eder
Mrsdettr bebegimvebennn yok valla canım zaten idrarda ve kandaki enfeksiyondan dolayı doktor kendini hiç yorma hep dinlen demişti yani yorgunluktan sanmıyorum canım
Mrsdettr Edanur-gul inşallah kötü bir şey yoktur hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah canım 🤲🥺
Mrsdettr Sita3434 yaa tamam canım çok teşekkür ederim zaten yarın kontrolüm var gidecem inşAllah🤲peki suyunun azaldığını falan doktora gitmeden hiç fark etmedin mi canım
Mehtap23 37+2 benim de azalma var eskisi gibi kımıl kımıl değil gün içinde arada hareket ediyor. Şurda sezeryana 4 gün kaldı inş bi sorun yoktur 🤔
Sita3434 Mrsdettr hayır hic fark etmedim bir hafta önce kontrole gitmiştim suyun gayet normal demişti doktorum bir hafta sonra yine normal kontrolde öğrendim acil doğuma girdim tek belirtim hareketleri 2 gündür cok azdı
Mrsdettr Sita3434 Yaa tamam canım çok teşekkür ederim bugün gdiecem inşallah dua edin kötü birşey olmasında 🥺