Ben İlk aydan beri Özlem Hanıma gidiyorum gayet memnunum fazla ilgi alaka beklemek tabi ki beklenemez sonuçta özel ayrı bir muayanesi yok fakat ona rağmen alakadar ve gerekli tüm bilgileri veriyor aklıma takılan birşey olduğunda her zaman ulaşabiliyorum çok memnunum bu konuda kendisi olmadığı için Elviye hanıma muayne oldum 2li tarama vakti gelmişti ondanda memnun kaldım gereken bilgileri verip açıkladı Özlem hanım döndüğü gibi tekrar devam edeceğim.