0611__ Ersoy da ulduz hanım çok Güler yüzlü bi kadın iki üç muayeneye gittim ama maddi durumun biraz daha iyiyse iki hastaneyi de önermem kesinlikle, hastane olarak ikisi de sezeryan yapmaya bayılıyorlar malesef :)) anladığım kadarıyla Sultanbeyli’de oturuyorsun ben Kurtköy adatıpa gidiyorum kesinlikle öneririm ama dediğim gibi birazcık daha pahalı. Sultanbeyli’de oturuyorum evimden 20 dk