Anne47 ay müjde müjde 🤗 sıkıntı yok ded doktor. yalancı gebelik sancılarıymış. Eğer saatte 4 kez falan olursa muhakkak bana bildirmen gerekiyor ama günde bi kaç kez olması çok normal vücut kendini hazırlıyor dedi. Rahim uzunluğuna falan baktı yinede. Problem yok dedi. Sizde gidince yine de söyleyin 🤗