Fulyaaa1 Esengultolga merhaba bende 15 haftalıkken geçirdim cok şükür bebeğim de bi sorun Yok 19 haftalığım şuan
Esengultolga Fulyaaa1 ya çok şükür olmadımsa hafif hapşırma felan var birde kulak agrısı var nedem acabaa