Tüm grip belirtileri vardı bende burun akıntısı,burun tıkanıklığı bel agrısı fakat bu sebeple değilde covid temaslı olduğum için test yaptırdım negatifti..Bahsettiğiniz grip belirtisi gibi..grip salginida çok var bu ara..dilerim sizde kimsede hiç bir illet hastalığa yakalanması..Geçmiş olsun çok.