Gulcantasarslan Kızlar 7. Haftamdayım bel agrım car neden olur hiç olan varmıydı doktorum parol iç gecer dedı parol kullanan oldumu
Ozlem2206 Gulcantasarslan hamilelik boyunca bel ve kasık ağrıları olması çok normal canım önemli olan dinlenince geçmesi son aylar hariç tabi o zaman artabiliyormuş
mercimeginannesiiii @"Gulcantasarslan O haftalarda çok normal bel ağrısı, sırt ağrısı. Aşırı bir ağrı olursa doktora görün bence çünkü hamilelikte ağrı kesici kullanılmaz diye biliyorum.
Ozlem2206 mercimeginannesiiii sadece parol ve minoset kullanılabilir gri olanından parasetamol içeren