Ahsen34 Amin canım tek isteğimiz sağlıklı olsun başka bisey değil. Bende bundan önceki hamileligimde aynısını yaşadım kalp atışını duymaya gittiğimde duyamadık bebeğimin kalbi durduğunu ve sonlandiracagini söylemişti doktor. Çok çok zor bir durum o anki psikoloji hersey üst üste seni çok iyi anlıyorum Allahim dayanma gücü sabr versin inşallah çok üzücü bir durum ve insallah en kısa zamanda yeniden Rabbım size de nasip etsin 🤲🙏 ben kurtajin üzerinden 1 sene sonra hamile kalabildim yeniden oda hiçbir sorun olmamasına rağmen.. kişiden kişiye değişiyor bu diğer ay kalanlar da oluyor tamamen psikolojine bağlı bence takmazsan Rabbım veriyor bunu anladım ben. Benim şuan ki korkum endişem de yine aynı şeyleri yaşamak o yüzden yaşamayan anlamaz zaten canım bizi 🥺Insallah sorun olmaz yine Rabbım sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🙏🤲