Arkadaşlar ilk gebeliğim. Şu an 19+3 haftalığız. Geçtiğimiz iki hafta boyunca ne yersem mide yanması oluyor ve daha çok bebeğin hareketlerini hissediyordum. Bi kaç gündür bi anda mide yanmam kesildi ve bebeğinde hareketlerini çok az hissediyorum neden böyle oldu bi sorun var mı sizde