selcaner benmde cok agır gevıyor. Sureklı kusma halınde gıbıyım , sabahları uyanınca bır bardak su ıcıyorum. Boş mıdeyı rahatsız edıyor. O zman ıcımdekı bulantıyı cıkarırsam gun boyu rahat edıyorum ıstedgmı yıyebkıyorum , eger kusmazsam sureklı halsızlık bulamtı kusma cekıyorum. Bazen ılac kullansammı dıe dusunuyorum snra vazgecıyorum.