bahtnurr1 Nmsee 2 gün önce doktoruma sordum 37haftalık olduk boyatıyım mı diye boyat dedi bi sakıncası yok dedi
berna0818 Nmsee bende doğuma yakın perma yaptırayım istiyorum doğumdan sonra rahat ederim hem kıvırcık olur saçlarım yıka kurut mis gibi olur diyorum hem de daha önce 4 -5 kere yaptırdım seviyorum ben o saçı ama zararı olur mu kısmı düşündürüyor beni işte 😁
Yarenunl Ben hamileliğimin başından beri boyattım pek bi sıkıntı olacağını düşünmedim olmadı da ama tabi siz bilirsiniz