Yavuzz Aralik sonu ocak başı dogum yapacak anneler kıyafetleri kac aylık aldınız ben 3 aylık aldım hepsini tulumlari zibinlari falan küçük mu aldım acaba hepsinden 13 tane aldım 🙈3ay almamak için
Arfe Yavuzz merhaba bende alcam şimdilık 3 tane yenıdogan aldım bende 3 aylık almayı düşünğyorum bir 10 takım yeterlı olur galıbaa bir kacta tulum ..
ebruzb Yavuzz ben biraz biraz aldım Yeni doğan , 0-3 , 0-6 , 1-3 , 6-9 😂 yenidoğan çok almadım çabuk büyüyor dediler 🤷🏻♀️
bahtnurr1 Yavuzz ben 8 yenidoğan, 6 0-3 ay aldım yinede ilk zamanlar çok kusuyormuş kaka falan derken sürekli kıyafet değiştirirsin denildi. 3 aylıklar çok büyük oluyo dedi herkes
Yavuzz bahtnurr1 3 aylık lar gayet iyi gibi görünüyor bende aynen kuscak kaka falan ter olur diye 13 takim almışım jc dış bakalm 🙈
berna0818 Yavuzz bende sizin gibi yapacağım nasipse doğumumu aynen bende 3 aylık aldım hep çocuk içinden kaçmaz nasılsa dedim bir de zaten bir süre müsline sararak ya da bir örtüye koyarak tutacağımız için bence büyük gelse bile kıyafetler bir şey olmaz gibi ☺️ Küçük gelirse de artık hayırlısı deriz 😂
minikkoalammm Yavuzz 31 aralık 1 ocak doğumum 03 ay çok almadm cnm 3 6 ay ı daha çok aldım çnkü ilk doğdunda çocuk genelde kundakta battaniye ye sarılı oluyor 4 patikli alt 4 03 tulum 03 zıbını da çok almdm geri kalanı ful 3 6 ay aldım çabuk geliştikleri için
rengarenkduduv Yavuzz 0-3 elimde yok denecek kadar az sadece yenidoğan ve 0-1 aldım onlarda boy boy 40′ına kadar giyer sonrasını kilosuna boyuna göre. Çünkü 0-3 benim aldıklarıma göre büyük kalıyor açıkçası bol kıyafet de bana cazip gelmiyor şu am kıyafet almıyorum artık elimdekiler yeter.
Yavuzz rengarenkduduv bizim burda yeni doğanlar okadar kucukki o yüzden hiç almadım canm fransada yaşıyorum ben kalıpları baya küçük hatta 3 aylık kıyafetleri alırken 6 aylıklarla olctum çok az fark vardı 6 aylık almak da g3cti içimden ama işte dedin gibi bol olur belki diye almadım ama çok fark yoktu benimde aldıklarım yeter inslalh 6 aylıkları falan biraz zaman g4cince aliirm bakalm