Bende acemiyim ilk gebeligim ama cinsiyet öğrenme sürecine kadar giyim almadım mesela. Biberon ,emzik, gerekli kremler, bebek cantasi ,muslin , banyo malzemeleri ,havlu ,temizleme pamuğu, alt acma bezi ,depent külot ve kendime gerekecek şeyleri öncelikli almaya başladım. Bir yerden başlamak gerekiyor bide indirimde denk geldikçe alıp koyuyorum . Simdi 4 aylık olduk denk geldikçe zibin alıyorum hastane çıkış seti aldim ama bir gün annem ya da ablamla Kıyafet konusunu çıkıp toplu halletmeyi düşünüyorum.kiyafette bebeğin doğacağını mevsimi göz önünde bulundurarak seçmek gerekiyor birde hangi aydan ne kadar almak lazım bir büyük yardımı gerekiyor sanki 😃