Asli91 İyi geceler.37+6 haftalık hamileyim.Son yarım saattir karnımın sağ alt tarafında ve belimde ağrı var.Geçmiyo giderek artıyo gibi.Yalancı sancı mıdır sizce? Doktorumda izinde pazartesi gelecek acile mi gitsem.
Sultan42 Asli91 canım agrı seni durdurmaz ediyor mu yanı yatabiliyormusun yoksa Doğum agrısı kıvrandırıyor insanı oturup yatman mümkün degil
Sultan42 Asli91 yok canım Doğum sancısı geldigi an yerinde duramazsın zıplayasın koşasın gelir durdurmaz yanı seni acayip sıkıştırır