Hayal2121 Mrb kızlar benim başım çok ağrıyor diş etlerim şişmiş günde 2 parol içiyorum icmesem dayanamam aynı sorunları yaşayan varmı benim gibi özellik baş ağrısı bide tansiyonum var bende hiper tansiyon yükseliyor tansiyonum
Flyderndkk Hayal2121 tansiyon yüksekliği baş ağrısının başlıca sebeplerinden biri. Başınız ağırdığında tansiyona bakıyor musunuz hiç?
Hayal2121 Flyderndkk ben hastaneye gittiğim zamanlar bakıyorum 19/13 18 /11 17 10 çoğu zaman tansiyonum böyle alfamet kullanıyorum hastane bana yakın değil hergun olcemiyorum tansiyon aleti yok bende olsaydı hergun olcerdim de 😔
Fadikb Hayal2121 Flyderndkk ben hastaneye gittiğim zamanlar bakıyorum 19/13 18 /11 17 10 çoğu zaman tansiyonum böyle alfamet kullanıyorum hastane bana yakın değil hergun olcemiyorum tansiyon aleti yok bende olsaydı hergun olcerdim de 😔 Sizi doktorunuz uyarmadı mı bu tansiyon değerleri direk hastaneye yatış sebebi 🙄 bu tansiyonla sizi nasıl eve gönderiyorlar.bende 3 yıldır tansiyon hastasıyım gebelikten öncede vardı yani günde 2 kere alfamet kullanıyorum ve doktorum 14-9 u gördüğün anda beklemeden geliyorsun dedi. Sizin sınır felan değil tansiyonunuz aşırı yüksek korkutmak istemem ama Allah korusun preklemsi sebebi ve sizin ve bebeğinizin sağlığı için çok çok riskli
Hayal2121 Fadikb vala ben acile gidiyorum bazen serum bazen başka hap veriyor lar çoğu zaman kusuyorum çok tehlikeli biliyorum ama elimden artık bişey gelmiyor ya😭
Fadikb Hayal2121 acilede gitseniz bile bu tansiyon değerleriyle sizi eve yollamazlar yani yollanmaz. Sen nerde yaşıyorsun canım hangi hastane bu çok riskli yani aklım almadı
Hayal2121 Fadikb valaha geçen gece 3 te gittim 17/11tansiyon eve gönderdi beni hemşire de inanamadi dedi nasıl eve git demiş benimde aklım almıyor beni eve gönder di ben Diyarbakır Silvan’da oturyom Cnm ilçe de oturyom
Flyderndkk Hayal2121 ohooo tansiyonların çok yüksek. Bu halde nasıl eve gönderiyorlar. İlacın yeterli gelmiyor demkki. Bu kadar yükselmesi çok ciddi. Kaç haftalıksın?
Fadikb Hayal2121 şaka gibi gerçekten tekrar git ve eve göndermek isterlerse siz beni nasıl bu tansiyonla eve yolluyorsunuz de olmaz yani o bahsettiğin rakamlar bırak hamile olmayı normal insan için bile çok fazla
Hayal2121 Flyderndkk Aynen öyle Cnm bende çok korkuyorum 26+2haftalik hamileyim başım çatlamak üzere şuan 😔
Flyderndkk Hayal2121 acile gidip ölçtürme fırsatın yok mı? Ya da kardiyoloji yok mu orda belki ilaçlarını düzenler. Sen doktoruna mutlaka söyle çok ciddi bir şey tansiyon yüksekliği. Allah korusun seni de bebeğini de
Hayal2121 Flyderndkk Ben gebelikten önce gittim bana ilaç verdi doktor ama fazla yüksek değildi tansiyonum hamile kaldım ve çok fenalaştım ya kardiyoloji ye gittiğimde kalp romatizması var sende dedi ben hastalıkları mi Saysam size ayaklarım da lif yırtılması belimde fıtık kalp romatizması var ve tansiyon Allah’ım bütün hastalara şifa versin inşallah 😭😔