Guneyinannesi1 Sevgibbd kalp atışını hissetme şeysi varsa boşuna gidiyom doktora kalp atışını duysam yeter. 😀
Busra2013 Sevgibbd kiz ben 19+5 3 gundur hareketlerini yavas ysvss hissetmeye basladim seninki dahs cok ufak 🥺biraz daha beklicksn❤️
mor_menekse1 Sevgibbd kıyamam ya olur olur doğurursun inşAllah bnde ilk gebelik beklıyorum Allah’ın izniyle kavuşalım sorunsuz
begonvilko Sevgibbd şu sağlık ocaklarında olan kalp atışı dinleme cihazlarından alsana. Trendyolda bile var 200-300 lira. Canın sıkıldıkça dinlersin evde 😂
Sedarda Sevgibbd Steteskop🥰tansiyon aleti varsa evde manuel olanlardan onunla dinleyebilirsin daha once dinleyenler olmustu