Lulikli MerveK- 12. haftada folik asiri bırakınca başladım 18+4 hala kullanıyorum ve muhtemelen de devam edeceğim doğuma kadar
Poyrazin_annesi Bana 2 şişe yazdı doktor d vıtamını bunun fazlasıda zarar dedı 2 şişe bıtınce test verıp baktırcam tekrar
Arfe MerveK- yaa bana yazmadı doktorum ..multıvıtamın alıyorum decavid ıcınde varmı d vitamını …. Bide demir ilacı ile d vitamını aynı seyler degılmdemı ?
Damli Arfe valla banada yazmadı ilk hamileliğimde kullanmıştım. Bu haftalarda ama bu hamilelikte henüz d vitamini yazmadı decavit kullanıyorum bende