9 ay boyunca korudum kendimi, sezeryan olmama tam da 3 gun kala grip oldum. Tavsiyelerinizi bekliyorum, kizlar ☹ tarcin-bal-limon sicak suda karistirip iciyorum, ihlamur, adacayi iciyorum, gargara yapiyorum. Baska neler yapa bilirim? Acaba boyle sezeryana alirlarsa, kotu bir shey olur mu?