Zeynep_49 37+3 te cuma günü ikiz bebeklerime zorunlu sezeryan olacağım son 4 gün inşallah sağlıkla kucağıma alıp evimize geliriz :)
Merveikratanem 2inciannelik ikiz olduğu için zorunlu sezaryen canım riskli oluyor normal doğum büyük ihtimalle benimde öyle olacak
Zeynep_49 Mybaby88 doktoruma daha önce sormuştum genel olmiyacak demişti perşembe günü tahliller bide test yapmaya gidecem ozaman yine soracam
melekanesi Zeynep_49 maşallah 🧿 bende çift yumurta ikizlerine hamileyim. 34+4üz. Nasıl beslendiniz acaba?
S_y_e_94 Zeynep_49 bizde ikiz bekliyoruz inşallah şuan 31+5 deyiz :) doktorunuz kaçıncı haftada sezeryan günü verdi çok merak ediyorum bende bidaki gittiğimde gün verir mi acaba diye yada erken mi şuan gün vermek için
Zeynep_49 S_y_e_94 Inşallah sizde zamanında sağlıkla kucağınıza alırsınız 36+3 tüm ben kontrole gittim artık dayanamiyom dedim haftaya gel alalim dedi zaten bana hep 37 38 haftalık alırız diyordu yani bir hafta kalla gün verdi
S_y_e_94 Zeynep_49 Amin inşallah hepimiz sağlıkla hayırlısıyla zamanında kucağımıza alırız 🤲 o zaman bana şuan gün vermezler muhtemelen öyle düşünüyorum 3 4 hafta sonra belki verirler hayırlısıyla
Zeynep_49 S_y_e_94 yanı genelde öyle olması gerekir doktorlar söylüyorlar kaçıncı haftada alacaklarını o haftalar yaklastimi bebeğin durumuna göre veriyorlar