Merhaba anneler ilk önce uyarayım korkacak olan varsa okumasın biraz zorlu geçti çünkü 😊 14 Ekim Perşembe günü doğum yaptım kızlar çok zor Bi doğumda sezeryan oldum ama maffettiler beni saat 9 da sezeryana girdim anestezi doktoru geldi iğneyi yaptı belden aşağam uyuştu beni kestiklerinde hicbirsey hissetmedim taki oğlumu çıkartmaya calistiklari sıraya kadar plesente cikmadi 3 kişi geldi karnımın üstünden bastırdı doktor assagidan çekiştiriyor gelmiyor ben normal doğum yaparmış gibi aciyla çığlık çığlığa kaldım ameliyathanede sesim yankılanıyordu resmen o acı çok beterdi 😥 neyse benim nabzim çok düştü kalp ritmim falan değişti anestezi doktoru paniklemeye başladı kız çok kötü oldu ben tamamen bayilticam bebeği cikartamiyorsaniz yoksa hastayı kaybedicez dedi vücudu kaldırmıyor dedi kadın doğum doktorum selin lütfen 2 dk daha dayan bebeğini cikartiyim çok az kaldı dedi hemen seni bayilticaklar dedi ne kadar süre geçti hiç bilmiyorum ama 5 dk sonra falan galiba bebeğimi çıkartıp direk bana gösterip bayiltilar narkoz vermek istemediler bebeğim etkilenmesin diye bende ondan kabul etmedim oğlumu çıkartıp götürmüşler ben oğlumda 1:30 saat sonra ameliyattan çıkmışım 11:30 da çıktım ameliyattan 2:30 saat ameliyatim sürmüş çok zor geçti ama bebeğimi gördükten sonra ki duyguyu tarif bile edemem bebeğimin sağa sağlim doğması herseye değdi gerçekten annelik çok zor ve çok güzel Bi duygu bu duyguyu 2. Kez yaşıyorum ama sanki ilkmis gibi her çocuğun duygusu farkliymis gerçekten anne evladı için yapamicagi ve dayanamicagi hicbirsey yok boşu boşuna dememişler cennet annelerin ayaklarının altındadır diye çok şükür şimdi bebeğim yanımda ve uyuyor 🥰🤲 siz lütfen anlattiklarimdan etkilenmeyin herkesin doğumu bir olmaz💙🥰