Herkese merhaba 🙋🏼♀️23. haftadan beri gebelik zehirlenmesi, sonra suyumun azalması ve plasenta ödemi derken düşe kalka 35. haftaya geldik. Doktorum 37+1 e gün verdi, daha fazla beklemenin riskli olduğunu söyledi. Geçen hafta bebeğim 2260 gramdı. Bir yandan da bebeğime kilo aldırmaya çalışıyorum. 37. haftada doğum yapan anneler tecrübeleriniz nasıl bebişler çok mu minik oluyor, küvöze giriyor mu 😔