Yarenn92 Selam arkadaşlar hamilelik öncesi vitamin değerlerime baktırmak istiyorum da acaba dahiliyeye mi gitmem gerekiyor yoksa kadın doğuma mı ?
2melekannesi_ Yarenn92 aile hekimine tam kan sayımı yaptırmak istiyorum derseniz bakarlar hastanede çok vakit kaybedersiniz.
gldn065807 Yarenn92 ben kadın doğuma gittim hamile kalmak istediğimi söyledim doktorumda bütün değerlerime baktı canım sende gidip söyleyebilirsin folik aside vermişti başla diye
Yarenn92 bukusum sağlık ocağına gittim aslında ama folik asit burada bakmıyoruz demişti doktor bende geri döndüm
Yarenn92 SayeMom dahiliyeye gitmeyi düşünüyorum sağlık ocağında folik asite bakmadı doktor kadın doğuma git orda bakar o daha iyi bilir dedi
bukusum Yarenn92 folik asit diye bakilmaz ki. Gebelik dusunuyorum kan degerlerime baktircam deseydin.
Yarenn92 bukusum çocuk düşünüyoruz kan değerlerime baktırmak istiyorum dedim folik asit hariç diğer vitaminlerim normal çıktı folik asit için kadın doğuma git o daha iyi bilir sağlık ocağında Ocak ayından beri bakmıyoruz dedi
Yarenn92 2melekannesi_ Aslında folik asit hariç diğerleri normalmiş ben sadece sağlık ocağında baktırdım sadece folik asit kaldı ona bakmadılar orda kafama göre aldım folidoce oda kasık ağrısı yaptı bıraktım
bukusum Yarenn92 ilginc canim. Eczaneden alabilirsin. Ben solgar folat kullaniyorum hepsi ayni icerikli zaten.
2melekannesi_ Yarenn92 markayı değiştirin olmazsa ama bırakmayın kullanmayı gebelik öncesi ilk üç ay önemli
gldn065807 Yarenn92 en güzeli kadın doğuma baktırmak çünkü ulturasonla yumurtaliklara rahime falan da bakmıştı simir de almıştı benden bakalım diye iyi olmuştu
Yarenn92 gldn065807 haklısın canım öyle yapayım ben zaten önceden 1 düşük yaşamıştım Allah bir daha yaşatmasın inşallah ondan çok temkinliyim