Sena1299 ben 12. Haftada ilk girdim detaylıya amerikan hastanesinde tedavi görüyordum perinatolog baktı karından bakıyorlar.. sonra iki ay kadar memleketime gittim Samsunda perinatolog var 21. Hafta da da orda detaylıya girdim yine karından baktılar hatta baş aşa duruyordu gayet rahat baktı .. iki muayenemde incik cincik herşeye rahatlıkla bakıldı. İstanbula döndüm normal kadın doğuma devam edecekken 30. Hafta da kanamam oldu amerikan hastanesi çok pahalı sağolsun doktorum beni Aytaç hocaya yönlendirdi o da karından baktı ama kanmam olduğu için birde idrara sıkışık bakalım olmazsa alttan muayene edicem dedi ama gerek kalmadı idrara sıkışıkken karından istediğini görebildi. Aksi bir durum olmazsa alttan muayene etmiyorlar çok uç noktada o da mecbur kalırlarsa